Τρίτη 5 Μαΐου 2015

Οι οπαδοί ήταν κοντά μου και με ενέπνεαν όλον αυτόν τον καιρό.


Η καριέρα του Στίβεν Τζέραρντ με τη Λίβερπουλ πλησιάζει στο τέλος της και ο εμβληματικός αρχηγός των «κόκκινων» προετοιμάζεται για μία πολύ έντονη ημέρα στο «Άνφιλντ».

Μετά από 17 χρόνια συνεχούς παρουσίας του στη Λίβερπουλ, ο Τζέραρντ έχει πάρει την απόφαση να αποχωρήσει για τους ΛΑ Γκάλαξι το προσεχές καλοκαίρι.
Το τελευταίο ματς του 34χρονου μέσου θα είναι στο τέλος του Μαΐου απέναντι στην Κρίσταλ Πάλας, τη στιγμή που το ενδεχόμενο να κερδίσουν αυτός και οι συμπαίκτες του την ερχόμενη Κυριακή στο Λονδίνο την Τσέλσι προσφέρεται στο 3.30 στο πάμε στοίχημα.

«Οι οπαδοί ήταν κοντά μου και με ενέπνεαν όλον αυτόν τον καιρό. Με έχουν βοηθήσει πολύ να γίνω ο παίκτης που είμαι. Τους ευχαριστώ για τη στήριξη.
Κοιτάω στο μέλλον και φαντάζομαι το τελευταίο μου παιχνίδι στο 'Άνφιλντ'. Θα είναι πολύ συναισθηματική στιγμή για μένα και την οικογένειά μου» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Βρετανός άσσος, ρίχνοντας μια ματιά στο εγγύς μέλλον.
Το ενδεχόμενο να κερδίσει η Λίβερπουλ με 3-0 στο «Στάμφορντ Μπριτζ» τους «μπλε» προσφέρεται στο 41.00, ενώ το ενδεχόμενο να ηττηθεί από τους Λονδρέζους προσφέρεται στο 2.10. Τέλος, το ενδεχόμενο της ισοπαλίας στη συγκεκριμένη αναμέτρηση προσφέρεται σε απόδοση 3.50.