Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

Πήρε εκδίκηση η Κάχα

Μεγάλη νίκη σημείωσε στην πρεμιέρα του Top 16 η Κάχα Λαμποράλ, η οποία επικράτησε του πρωταθλητή Ευρώπης Ολυμπιακού.
Έντονες συγκινήσεις έκρυβε ο χθεσινός αγώνας για την ισπανική ομάδα, η οποία κατάφερε να κάμψει την αντίσταση των "ερυθρόλευκων", παίρνοντας εκδίκηση για τις δύο ήττες της 1ης φάσης.


"Είμαι πολύ ικανοποιημένος από την ομάδα μου για τη νίκη απέναντι σε έναν πολύ δύσκολο αντίπαλο. Αξίζουν συγχαρητήρια στους παίκτες μου, γιατί παρότι είχαν χάσει δύο φορές από τον συγκεκριμένο αντίπαλο, κατάφεραν να κερδίσουν στο τρίτο ματς.

Δουλέψαμε σκληρά στην προετοιμασία του αγώνα. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από την άμυνά μας σε μεγάλο κομμάτι του παιχνιδιού, αλλά δεν μου άρεσαν κάποια νεκρά διαστήματα που είχαμε.
Δουλεύουμε μέρα με τη μέρα και στο τέλος θα δούμε τι έχουμε πετύχει. Δεν πρέπει να παρασυρθούμε από τη νίκη, έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας και πολλά πράγματα να διορθώσουμε", ανέφερε ο τεχνικός της Κάχα, Ζαν Ταμπάκ.

Από την πλευρά τους οι παίκτες του Γιώργου Μπαρτζώκα ολοκλήρωσαν με προβληματισμό μία εξαιρετική σεζόν και οφείλουν να επιστρέψουν άμεσα στα ροζ φύλλα αγώνα για να μην τεθούν πρόωρα εκτός προημιτελικών.

"Ήταν μια σκληρή ήττα. Μερικές φορές έχεις τέτοιες βραδιές σαν κι αυτή, αλλά πρέπει να συνεχίσεις να δουλεύεις για να είσαι έτο